Op dinsdag 16 september 2014 verzorgt De Financieel Marketeers in samenwerking met SCOPE CRM de Inspiratiesessie ‘Van reactief naar proactief Relatiebeheer’.
Deze sessie vindt van 9.00 – 12.00 uur plaats in Media Plaza Utrecht tijdens het Copernica Summit, een toonaangevend congres voor de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van e-mailmarketing, marketing automation en mobile marketing.
De inspiratiesessie is voor financieel dienstverleners die excellente klantbediening niet als verkoopterm zien, maar het écht willen waarmaken. Tijdens deze sessie nemen we je mee in visies op proactief relatiebeheer en delen voorbeelden uit de praktijk van financieel advies, verzekeringen en vermogensbeheer. Je krijgt ook handvatten om relevante klantcommunicatie in jouw bedrijf te realiseren.
Het ochtendprogramma voor financiële dienstverleners ziet er als volgt uit:
08:45 – 09:00 |
Opening Copernica Summit |
09:00 – 09:05 |
Welkomstwoord van Bas van der Veer, Sales Manager bij Scope CRM |
09:05 – 09:30 |
Ron Schulte Fischedick – Proactief als kernwaarde & excellente klantbediening
Financiële producten worden steeds meer commodity, de klant vergelijkt en doet steeds meer zelf online. Om binding met klanten op te bouwen wordt proactief relatiebeheer steeds belangrijker. Wat verstaan we hieronder en hoe veranker je dit als kernwaarde in je bedrijf voor het realiseren van een excellente klantbediening? Ron Schulte Fischedick is directeur bij Lancyr Verzekeringen |
09:30 – 10:10 |
Michiel Schoonhoven – Relevante klantcommunicatie door continue profielverrijking
De ontwikkelingen op het gebied van online marketing gaan razendsnel. Aan de hand van een aantal aansprekende praktijkvoorbeelden neemt Michiel je mee in de content marketingstrategie die De Financieel Marketeers hanteert voor het opbouwen van relevante klantcommunicatie door profielverrijking. Je krijgt ook inzicht in de rol van marketing automatisering en een ‘sneak preview’ van een volledig voor de klant gepersonaliseerd online klantportaal. Michiel Schoonhoven is adjunct directeur bij De Financieel Marketeers. |
10:10 – 10:25 |
Pauze |
10:25 – 11:05 |
Peter Schäfer – Hoe organiseer je gestructureerde klantdata voor proactief relatiebeheer?
Je krijgt diepgaand inzicht in de visie en daadwerkelijke inrichting van het Know Your Customer principe van Wijs & van Oostveen. Hiermee streven ze naar een excellente dienstverlening aan hun vermogensbeheerklanten. Peter Schäfer is group consultant Management & Operations de Wijs & van Oostveen Groep. |
11:05 – 11:15 |
Paneldiscussie & vragen |
11:15 – 12:15 |
Lunch |
Bekijk ook het middagprogramma van het Copernica Summit 2014.
Heb je al een relatiecode van ons ontvangen voor gratis toegang? Meld je dan nu aan via de website van Copernica.
Stuur ons een bericht als je interesse hebt in het speciale ochtendprogramma, maar nog geen discount code hebt ontvangen. Je ontvangt dan spoedig een uitnodiging.